close

Gangsta 匪徒

I need a gangsta

我需要一個

To love me better

能夠愛我

Than all the others do
勝過所有人的匪徒

To always forgive me

永遠都會原諒我
Ride or die with me

與我共患難
That’s just what gangsters do

就像他們會做的事一樣


I’m fucked up, I’m black and blue

我搞砸了 憂鬱又痛苦
I’m built for it, all the abuse

我為了所有的謾罵而存在
I got secrets, that nobody, nobody knows

我有許多無人知曉的秘密
I’m good on, that pussy shit

我很擅長這些破事
I don’t want, what I can get

我不想要唾手可得的東西
I want someone, with secrets

我要一個
That nobody, nobody, nobody knows

有許多不為人知的秘密的人
 

I need a gangsta

我需要一個

To love me better

能夠愛我

Than all the others do
勝過所有人的匪徒

To always forgive me

永遠都會原諒我
Ride or die with me

與我共患難
That’s just what gangsters do

就像他們會做的事一樣


My freakness is on the loose

我怪胎般的靈魂正在釋放
And running, all over you

並圍繞者你
Please take me to places, that nobody, nobody goes

請帶我去一個罕無人跡的地方
You got me hooked up on the feeling

你讓我迷上這種感覺
You got me hanging from the ceiling

你讓我衝上了頂端
Got me up so high I’m barely breathing

讓我嗨到難以呼吸
So don’t let me, don’t let me, don’t let me, don’t let me go

所以別放開我

 

 

I need a gangsta

我需要一個

To love me better

能夠愛我

Than all the others do
勝過所有人的匪徒

To always forgive me

永遠都會原諒我
Ride or die with me

與我共患難
That’s just what gangsters do

就像他們會做的事一樣
They do, they do, they do oh

就像他們

To always forgive me

永遠都會原諒我
Ride or die with me

與我共患難
That’s just what gangsters do

就像他們會做的事一樣

 

第一次聽到Kehlani的歌聲其實是在Zayn的單曲   wRoNg

https://youtu.be/FnTsA4rls7I

當時就被她的聲音吸引

前幾天去看自殺突擊隊順便去查了原聲帶

然後就發現這首歌啦~<3

不過翻譯的過程中真的是卡卡的

但我還是照著直覺繼續翻下去了哈哈

如有錯誤歡迎糾正:))

 

arrow
arrow

    chelseawenny 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()