close

 

 

 

Love me or leave me 愛我 否則離開

 

You used to tell me that you loved me onc
你曾經告訴我你愛過我
What happened, what happened
怎麼了 怎麼了
Where is all of this coming from?
這些是從哪來的
What happened, what happened?
怎麼了 怎麼了

You say I'm crazy and there's nothing wrong
你說我想太多 根本沒甚麼
You're lying and you know I know
你知道我很清楚你在說謊
Baby what have we become?
親愛的我們變成甚麼了
What happened?
發生甚麼事了

We used to never go to bed angry
我們從不帶著怒氣就寢
But it's all we ever do lately
但最近我們總是如此
And you're turning away like you hate me
而你轉過身如同你很恨我似的
Do you hate me, do you hate me?
你恨我嗎 你恨我嗎

You can take this heart
你可以擁有我的心
Heal it or break it all apart
治癒它或將它摔得粉碎
No, this isn't fair
不 這不公平
Love me or leave me here
愛我否則離開我
Love me or leave me here
愛我否則離開我
Love me or leave me here
愛我否則離開我

Do you remember when you loved me once?
你還記得你愛過我嗎
What happened, what happened?
怎麼了 怎麼了
And you'd hold me here just because
而你帶我來到這只是因為
What happened?
發生甚麼事了

We used to never go to bed angry
我們從不帶著怒氣就寢
But it's all we ever do lately
但最近我們總是如此
And you're turning away like you hate me
而你轉過身如同你很恨我似的
Do you hate me, do you hate me?
你恨我嗎 你恨我嗎

You can take this heart
你可以擁有我的心
Heal it or break it all apart
治癒它或將它摔得粉碎
No, this isn't fair
不 這不公平
Love me or leave me here
愛我否則離開我
Love me or leave me here
愛我否則離開我
Love me or leave me here
愛我否則離開我
 
 
 Love me baby please
愛我好嗎
Cause I could still be the only one you need 
我依然可以是你唯一需要的
The only one close enough to feel you breathe
唯一親近到足以感受你的氣息
Yeah I could still be that place where you run
我仍可以陪你一起往前
Instead of the one that you're running from
而不是成為你所逃離的那個人
 


You can take this heart你可以擁有我的心
Heal it or break it all apart

治癒它或將它摔得粉碎
No, this isn't fair 這並不公平
Love me or leave me here 愛我否則離開我
Love me or leave me here 愛我否則離開我
Love me or leave me here 愛我否則離開我

 
這是我自己翻譯的歌詞,如有錯誤歡迎指正~
 
雖然不是官方發布的影片但也可以聽聽過乾癮↓
這首歌的發布剛好在Zayn與Perrie分手後
一開始還以為是寫給Zayn的
但後來得知這首歌是在分手前就寫好的~
這對佳偶的分開的確挺可惜的
Zayn最近也已另結新歡Gigi Hadid (新一代超模)
希望Perrie也能趕快找到對的人

 

arrow
arrow

    chelseawenny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()