close

Sing me to sleep  唱歌哄我睡

 

wait a seceond, let me catch my breath

等一下 讓我喘口氣

remind me how it feels to hear your voice

讓我回想聽見你聲音時的感受

your lips are moving, I can't hear a thing

你的雙唇在動 但我聽不見任何聲音

Livin' life as if we had a choice

像我們有選擇似的生活著
Anywhere, anytime

任何地方 任何時候
I would do anything for you

我願意為你做任何事
Anything for you

任何你要的
Yesterday got away

昨日帶走了
Melodies stuck inside your head

旋律卡在你的腦袋裡
A song in every breath
一首穿梭氣息間的歌
Sing me to sleep now

唱歌哄我睡好嗎
Sing me to sleep

唱歌哄我睡
Oh so sing me to sleep now

噢所以唱歌哄我睡好嗎
Sing me to sleep

唱歌哄我睡

Remember me now, time cannot erase

記起我 時間無法抹滅
I can hear your whispers in my mind

我可以在心裡聽見你的悄悄話
I've become what you cannot embrace

我已經成為你無法擁抱的
Our memory will be my lullaby

我們的回憶將成為你的搖籃曲

 

Sing me to sleep now

唱歌哄我睡好嗎
Sing me to sleep

唱歌哄我睡
Oh so sing me to sleep now

噢所以唱歌哄我睡好嗎
Sing me to sleep

唱歌哄我睡


A-anytime

任何時候
I would do

我都會為你
Time away

時光飛逝
Yesterday-day

晃如昨日

A-anytime

任何時候
I would do

我都會為你
Time away

時光飛逝
Yesterday-day

晃如昨日

arrow
arrow

    chelseawenny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()