close
It's you  因為妳
 
She got, she got, she got
她有
Her own reason
自已的理由
For talking to me
來對我說話
She don't, she don't, she don't
她並
Give a fuck
不在乎
About what I need
我需要甚麼
And I can't tell you why
而我不能告訴你原因
Because my brain can't equate it
因為我的想法不能等同於它
 
Tell me your lies
對我說謊吧
Because I just can't face it
因為我無法面對
 
It's you, it's you
因為妳
It's you
因為妳
It's you, it's you
因為妳
It's you  
因為妳
 
I won't, I won't, I won't
我不會去
Cover the scar
遮掩傷疤
I'll let it bleed
就隨他去吧
So my silence
所以我的沉默
So my silence won't
我的沉默不會
Be mistaken for peace
被誤認為和解
Am I wrong for wanting us to make it
我們在一起 難道錯了嗎
 
Tell me your lies
對我說謊吧
Because I just can't face it
因為我無法面對
 
It's you, it's you
因為妳
It's you
因為妳
It's you, it's you
因為妳
It's you  
因為妳
 
Could it be that it's a lesson
能不能當作是一場教訓
That I never had to learn
我永遠都不用體驗到
I looked at it like a blessing
我把它當作祝福的看待著
And now it's just a curse
而現在它只是個詛咒
I don't know why
我不知道為什麼
I don't know why
我不知道為什麼
You, it's you
因為妳
It's you, it's you
因為妳
It's you
因為妳
It's you, it's you
因為妳
It's you  
因為妳
 

 

如有錯誤歡迎指正~
arrow
arrow

    chelseawenny 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()