close

Dynamite   炸藥

 

I got myself together

我已經振作起來了

And no, you ain't a friend of mine

還有 你才不是我的朋友

Don't be no more tears for you now

再也不會為你流淚

You see, I'm moving on fast

你看 我已經往前看了

finally got the pass

一切終於結束了

gonna leave this thing behind 

將一切拋諸腦後

 

You cut deep, but you don't see

你傷我很深 但你不知道

you don't care, you don't bleed

你不在乎 也毫髮無傷

You blow my mind like dynamite

你像炸藥般轟炸我的心智

you go boom, boom, boom

碰  碰  碰

 

You cut deep, and now I know

你傷我很深 而我現在懂了

sweet sweet words were all for show

甜言蜜語只是逢場作戲

The fuse is set, the dynamite

點燃引線

it goes boom, boom, boom

碰  碰  碰

 

There will be no more retribution, no

我再也不會為你所用

so you better no waste your time.

所以別浪費你的時間了

I don't miss your arms around me

我並不想念你的擁抱

I put my hands in the fire

我已經做錯事一次

when it burns me once

而我已學到教訓

I don't need it for a second time

我不會再重蹈覆轍

 

You cut deep, but you don't see

你傷我很深 但你不知道

you don't care, you don't bleed

你不在乎 也毫髮無傷

You blow my mind like dynamite

你像炸藥般轟炸我的心智

you go boom, boom, boom

碰  碰  碰

 

You cut deep, and now I know

你傷我很深 而我現在懂了

sweet sweet words were all for show

甜言蜜語只是逢場作戲

The fuse is set, the dynamite

點燃引線

it goes boom, boom, boom

碰  碰  碰

 

it goes boom, boom, boom

碰  碰  碰

it goes boom, boom, boom

碰  碰  碰

 

I wish we'll end up this crazy

希望我們最後落得瘋狂的下場

way before we burn our steam

在我們耗盡精力之前

I don't want to sound defeat it

我不想要聽起來挫折

But if you still don't get it

如果你還是不懂

you'll never gonna get it

你永遠都不會懂

how could you be a friend of mine?

我們怎麼可能做回朋友呢?

 

You cut deep, but you don't see

你傷我很深 但你不知道

you don't care, you don't bleed

你不在乎 也毫髮無傷

You blow my mind like dynamite

你像炸藥般轟炸我的心智

you go boom, boom, boom

碰  碰  碰

 

You cut deep, and now I know

你傷我很深 而我現在懂了

sweet sweet words were all for show

甜言蜜語只是逢場作戲

The fuse is set, the dynamite

點燃引線

it goes boom, boom, boom

碰  碰  碰

 

boom, boom, boom

碰  碰  碰

boom, boom, boom

碰  碰  碰

boom, boom, boom

碰  碰  碰

 

 

剛聽還以為是個快樂的歌

殊不知搜尋了以後發現是這樣款式的

另外中間翻的好卡啊......

所以我只好自己猜了抱歉

→如有錯誤歡迎糾正~~

arrow
arrow

    chelseawenny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()