close

You're Gonna Live Forever in Me  你將永存於我心中 


A great big bang and dinosaurs

宇宙初始還有恐龍

Fiery raining meteors

燃燒墜落的隕石

It all ends unfortunately

都落得不幸的結局

But you're gonna live forever in me

但你將會永存於我心中

I guarantee, just wait and see

我保證   等著看吧

 

Parts of me were made by you

你曾是我的一部分

And planets keep their distance too

行星們也保持著他們的距離

The moon's got a grip on the sea

月亮對於海水有著引力

And you're gonna live forever in me

而你將永存於我的心中

I guarantee, it's your destiny

我保證  這是你的命運

 

Life is full of sweet mistakes

生命中充滿著甜蜜的錯誤

And love's an honest one to make

而愛就是其中一個

Time leaves no fruit on the tree

最後還是無疾而終

But you're gonna live forever in me

但你將會永存於我心中

I guarantee, it's just meant to be

我保證  這是注定的

 

And when the pastor asks the pews

當牧師詢問在座

For reasons he can't marry you

為什麼他不能夠娶你

I'll keep my word in my seat

我會保持沉默  把那些反對的理由留在心裡

But you're gonna live forever in me

但你將會永存於我心中

I guarantee, just wait and see

我保證   等著看吧

 

如有錯誤歡迎指正~ 

arrow
arrow

    chelseawenny 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()