close

Jealous  忌妒

 

I'm jealous of the rain

我忌妒這雨

That falls upon your skin

能落在你的肌膚

It's closer than my hands have been

比我的雙手還靠近

I'm jealous of the rain

我忌妒這雨

I'm jealous of the wind

我忌妒這風

That ripples through your clothes

能使你的衣服泛起漣漪

It's closer than your shadow

比你的影子還靠近

Oh, I'm jealous of the wind

我忌妒這風

 

Cause I wished you the best of

我祝福你

All this world could give

這世界所能給予的

And I told you when you left me

當你離開我時我告訴你

There's nothing to forgive

沒有甚麼好原諒的

But I always thought you'd come back

但我一直以為你會回來

tell me all you found was

告訴我你體會到的

Heartbreak and misery

是心碎與混亂

It's hard for me to say, I'm jealous of the way

難以啟齒 我是如此忌妒

You're happy without me

沒有我的你是如此快樂

 

I'm jealous of the nights

我忌妒那些夜晚

That I don't spend with you

我沒有陪伴你

I'm wondering who you lay next to

我在想你躺在誰的身邊

I'm jealous of the love

我忌妒愛情

Love that was in here

曾經在我們之間的愛情

Gone for someone else to share

變成你與他人所共享的

Oh, I'm jealous of the love

我忌妒愛情

 

Cause I wished you the best of

我祝福你

All this world could give

這世界所能給予的

And I told you when you left me

當你離開我時我告訴你

There's nothing to forgive

沒有甚麼好原諒的

But I always thought you'd come back

但我一直以為你會回來

tell me all you found was

告訴我你體會到的

Heartbreak and misery

是心碎與混亂

It's hard for me to say, I'm jealous of the way

難以啟齒 我是如此忌妒

You're happy without me

沒有我的你是如此快樂

 

As I sink in the sand

當我陷入流沙中

Watch you slip through my hands

看著你從我手上溜走

Oh, as I die here another day, yeah

我彷彿又死了一次

Cause all I do is cry behind this smile

我能做的只是將眼淚隱藏在這笑容背後

I wished you the best of

我祝福你

All this world could give

這世界所能給予的

And I told you when you left me

當你離開我時我告訴你

There's nothing to forgive

沒有甚麼好原諒的

But I always thought you'd come back

但我一直以為你會回來

tell me all you found was

告訴我你體會到的

Heartbreak and misery

是心碎與混亂

It's hard for me to say, I'm jealous of the way

難以啟齒 我是如此忌妒

You're happy without me

沒有我的你是如此快樂

It's hard for me to say, I'm jealous of the way

難以啟齒 我是如此忌妒

You're happy without me

沒有我的你是如此快樂

 

如有錯誤歡迎指正~ 

 

其實這首歌已經一陣子了

只是我最近聽到這個cover才知道

超級好聽啊!!!

arrow
arrow

    chelseawenny 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()