close

Only You  只有你 

 

Looking from the window above

隔著窗戶看著

It's like a story of love

就像愛情的寫照

Can you hear me?

你聽得見我嗎?

Came back only yesterday

昨天好不容易回來

I'm moving further away

我卻走得更遠了

Want you near me

想要你在我身邊

 

All I needed was the love you gave

我所需要的是你給的愛

All I needed for another day

能夠讓我再撐過一天

And all I ever knew

而我所知道的

Only you

只有你

 

 

Sometimes when I think of her name

有時候當我想起她的名字

When it's only a game

當這一切只是玩笑

And I need you

而我需要你

Listen to the words that you say

聽你說說話

It's getting harder to stay

這裡越來越容不下我

When I see you

尤其我看見你時

 

All I needed was the love you gave

我所需要的是你給的愛

All I needed for another day

能夠讓我再撐過一天

And all I ever knew

而我所知道的

Only you

只有你

 

This is going to take a long time

這將會花相當長的時間

And I wonder what's mine

想知道甚麼才是我的

Can't take no more

不能承受更多

Wonder if you'll understand

想知道你是否會明白

It's just the touch of your hand

光是你手的觸碰

Behind a closed door

在關上的門後

 

All I needed was the love you gave

我所需要的是你給的愛

All I needed for another day

能夠讓我再撐過一天

And all I ever knew

而我所知道的

Only you

只有你

All I needed was the love you gave

我所需要的是你給的愛

All I needed for another day

能夠讓我再撐過一天

And all I ever knew

而我所知道的

Only you

只有你

 

如有錯誤歡迎指正~   ​​​​​​​

 

arrow
arrow

    chelseawenny 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()