close

Messages from her 她的訊息 

 

Look how you found me

你看你是如何找到我的

No one else sees this but you, but you

除了你以外沒人看見  除了你

'Cause once you told me

有一次你跟我說

If something's missing in me

如果我迷失了自我

To go and find it in you

便去找你

 

A piece of me ain't there

一部分的我不在了

'Cause nothing can compare 

沒有甚麼能比的上

To life when I was young

我年輕時的生活

 

That girl inside me stays

我心中的女孩依舊

If I'm not here for me, she will be there

當我不為自己  有她在

 

Look how you found me

你看你是如何找到我的

A broken part enough for two

破碎的心足夠兩人

For me and you

你我兩人

Just reminiscence of the best parts of my youth

回想我的青春裡最美好的時光

I wish I was her for good

多希望我能一直是她

 

A piece of me ain't there

一部分的我不在了

'Cause nothing can compare 

沒有甚麼能比的上

To life when I was young

我年輕時的生活

That girl inside me stays

我心中的女孩依舊

If I'm not here for me, she will be there

當我不為自己  有她在

 

Messages from her

來自她的訊息

Messages to her

給她的訊息

Messages from her

來自她的訊息

Messages to her

給她的訊息

Messages from her

來自她的訊息

Messages to her

給她的訊息

If I'm not here for me, she will be there

當我不為自己  有她在

 

A piece of me ain't there

一部分的我不在了

'Cause nothing can compare 

沒有甚麼能比的上

To life when I was young

我年輕時的生活

That girl inside me stays

我心中的女孩依舊

If I'm not here for me, she will be there

當我不為自己  有她在

 

Look how you found me

你看你是如何找到我的

Searching for messages from you

找尋來自妳的訊息

 

如有錯誤歡迎糾正~

/

這是一首自己與自己對話的歌

是我近期循環撥放的最愛~

希望能被更多人看到與喜歡

 

arrow
arrow

    chelseawenny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()